Yoga! Toen ik begon met yoga deed ik dat omdat het mij een goede combi leek met m’n andere sporten. 1x per week yoga en verder hardlopen en circuittraining in de sportschool. Maar die 1x werd al snel 2, 3, 4x totdat ik iedere dag m’n matje wel opzocht. Het gaf mij zoveel meer dan alleen de ontspanning en strekking en kracht in m’n spieren. Zeker in combi met gezonde voeding. Een gezond lichaam en een gezonde geest zijn de basis voor een gelukkig leven.

Yoga

 

Dit wilde ik gaan delen met andere. En nu geef ik iedere week les. De lessen zijn variërend. Van een Slow Flow naar een krachtige Vinyasa Flow. Mijn lessen zijn open, eerlijk, vrolijk, dynamisch en voor iedereen. Yoga is voor mij een manier om lichaam, geest en emoties in balans te brengen en te houden. Op de mat maar zeker ook van de mat af, want daar begint de yoga pas echt. De adem speelt hier een hele belangrijke rol in. Ik vind het prachtig dat ik dit in mijn lessen mee kan geven. En dat ik dit mag delen met een ieder die hier voor openstaat. Ik hoop je graag een keer te zien in één mijn lessen!

Healthstudio Julia

Lessen bij Healthstudio Julia

Vinyasa Flow (alle levels) - 75 minuten

Deze les is de perfecte combi tussen kracht en ontspanning waarin de adem centraal staat. De adem koppelen we aan de beweging wat ruimte geeft in je lichaam en geest. De les is opgebouwd met krama's zodat iedereen zijn eigen level kan pakken en we het lichaam langzaam opwarmen voor het thema/oeak pose van de les. Vinyasa betekent stroom of flow en dat is wat je wilt bereiken, de stroming van energie door je lichaam en geest.

#1

#2

Yoga Nidra Flow - 75 minuten

Door rustige bewegingen brengen we het lichaam in ontspanning. Zo bereiden we het lichaam voor op de uiteindelijke Yoga Nidra waar we de les mee afsluiten. Yoga Nidra brengt je lichaam in een diepe meditatieve staat van Zijn. Waardoor je lichaam en geest de ontspanning krijgen die ze zo verdienen en je lijf weer mooi in balans komt!

Slow Flow - 75 minuten

Een heerlijke rustige flow voor aan het einde van een werkweek. Door middel van de bewegingen en de adem geven we het lijf de ontspanning die het zo verdient. De les wordt rustig opgebouwd met een meditatie, daarna bewegen we rustig met de adem en dan bouwen we het weer af naar de eindontspanning toe. Deze les is voor iedereen toegankelijk die aan ontspanning toe is!

#3

 

Lesrooster